13 sty 2011

Wiosenna botaniczna kolekcja H&M HOME

Jeśli jakiś motyw, wzór pojawia się w kilku miejscach w tym samym czasie, możemy już mówić o trendzie lub mikro trendzie. Zgodnie z tą zasadą ogłaszam mikro trend na wzory botaniczne na sezon wiosna/lato 2011. Po przepięknej kolekcji ubrań Stelli McCartney i nieco mniej udanej moim zdaniem Caroliny Herrery przyszedł czas na kolekcję HOME marki H&M. A jeśli jedna sieciówka coś podchwyciła, może się tego pojawić więcej...

Pierwsze przebłyski wiosennego asortymentu do dekoracji wnętrz w H&M zauważyłam na facebookowym profilu marki, ale dopiero wpis na blogu Z Potrzeby Piękna zachęcił mnie, żeby przyjrzeć się temu bliżej.

Zdjęcia: homeshoppingspy.wordpress.com, a-mad-tea-party-with-alis.blogspot.com, belledelapresse.blogspot.com, homevoyeurs.com















A tak to wygląda "na żywo"








Niestety nie zapowiada się, żeby te wzory miały przeniknąć do ubrań




Muszę przyznać, że trochę się cieszę, że te artykuły są niedostępne w Polsce, bo od razu musiałabym kupić wszystko.

3 komentarze:

  1. A od czego Internet? Zawsze można zamówić przez sieć;)
    Kolekcja faktycznie świetna. Pomyśleć, że zawsze uważałam H&M za ciut lepszy szmateks.

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak, można. To przerażające ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm, nawet cena nie zbija z nóg:) Po co ja tu wlazłam...

    OdpowiedzUsuń